SÖNDAG:(

   Jag på annadagjul:)

ja nu var de då äntligen över med julen skönt nu väntar ja på nyår men vad som händer då har ja ingen aning om:)

usch börja bli förkyld har inte kunnit sova på hela natten de har värkit i hela kroppen och mest i benen trodde ja skulle bli tokig alltså.( så ja har läggat på soffan o kollat på två filmer i natt sån här nätter är så jobbiga och så har ja tappat bort mina sömntabletter eller ja ahr väl slängd efter som ja inte gillar dom man får som myrkrypningar i kroppern av dom tabletterna om man inte somnar men somnar man så sover man rätt bra...

ska snart ut med emelie och gå hon skulle först hem till sin mamma o kolla om hon fick med sig deras hund emelie tyckte ja skulle se hunden:)

ANDREAS ENGLUND JAG ÄLSKAR DEJ ÖVER HELA MITT HJÄRTA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0