Tisdag :)

i dag fick vi äntligen den bärbara datorn:) så nu kan jag sitta när jag vill efter som den andra är jämnt upptagen när jag vill sitta:)
Försökte mig på och designa om min blogg i dag men som ni ser så gick det inte så bra:( men men ja ska läsa på hur man beter sig:)

Maria var på besök här i dag men hennes lilla plutt som har i magen sparkar ju inte på beställning precis den har sparkat så dom flesta har kännt det men när ja vill att den ska sparka så gör den inte det:(  Nej så i morgon funderar ja på att gå hem till mia och sitta där hela dagen tills den sparkar:) hihih eller om jag gör det någon annan dag:)


I söndags så fyllde älsklingen 26 år:) och casper fyllde 6 i torsdags så i lördags så firade vi dom:)  både casper och andreas blev glada för sina presenter så:) 

måste få tag i en snygg klänning tills i oktober då ja drar till irland på bröllop:)  så kankse ja behöver träna lite på engelskan älsklingen ska få lära mig lite mer engelska=) 


nej nu har ja inget mer och skriva:) Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0