MIDSOMMAR!

jaha nu var de midsommar då shit vad tiden går fort.  ska i väg till mamma o pappa och käka brunch nu vid tolv sen i kväll ska vi festa med folket:) trevligt kommer de bli..

ja just de var till gyn i onsdags och ja hade inte fått tillbaka cysta har fortfarande ont men dom hittade inget fel på mig så ja vet ej vad värken kommer i från:/ så nu står ja på ruta ett igen men men ja får väl leva med värken eller inte...

casper har varit här hela veckan nästan han åkte hem i går men han kommer tillbaka på fredag nästa vecka då får vi hoppas att de blir bättre väder så man kan bada på badet:) Men han har någo inte haft så tråkigt han har spelat basket med sina kusiner och med andreas och med farmor:) 

Har jobbat två veckor nu har bara 3 veckor kvar nu:) känns skönt men men de ger extra pengar:)  hahah

Var till gävle i går kväll med ante o emelie o älsklingen var in på biltema och ica maxi:) sen blev de donken hur gott som helst:) hihi  var så tråkigt väder i går kväll så de var skönt och komma ut i stället för att bara sitta hemma och uggla:)



nej nu ska ja ta och fixa mig o komma på vad ja ska ha på mig i dag vill ha klänning men de kanske e  för kallt för de elller ja få se vad ja ska ha på mig:)

HA DE BÄST OCH GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA:)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Glad midsommar!!!



vad skönt att det inte var någon cysta!

Men jobbigt att få ovetande!

2009-06-19 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0