TISDAG

Usch fy vad tråkigt väder de är ute:/ ja som måste till affären suck.. 

Var till barnmorskan i går o tog ut p-staven trodde de skulle göra värre ont vad de gjorde hade för mig att förra gången ja tog ut den så gjorde de ont men ja kanske mins fel:S  

vi har haft casper i helgen vi har varit ute hela helgen riktigt skönt har de ju varit ute ja och mia o andreas skruvade i hop caspers basket mål som han fick av sin farmor förra sommaren trodde aldrig att vi skulle få i hop den men de gick:) så de har andreas o casper underhållt sig med o spelat basket:) 

På morsdag var vi till maria och roine på fick och grattade anita och maria  fick tårta sen gick ja o andreas över till min mamma och fick smörgås tårta:)  vilken svullo dag..

Ja mår piss typ hela tiden ja har nå nya saker o gnälla på jämnt som nu med svanken ja kan knappt sova på nätterna för de gör så himla ont  eller när ja väl lägger mig så måste ja typ springa upp 11 gånger och kissa och känner mig trött fan hela tiden De måste ju verkligen vara nå större fel på mig..:@

Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0