TRIST VÄDER...

Tycker de ska bli sol nu är så leds på  regn.. Är så leds på att sitta inne och glo..
  hoppas de blir sol på midsommar så man kan sitta ute och festa:) 

måste ju säga grattis till mamma som fyller 45år i dag:) Har varit till henne och ätit tårta med jordgubbar på gott* 

Har fyra veckor kvar o jobba nu en vecka gick jätte fort:)  sen får man se om man får några mer dagar nu i sommar..

sitter här nu o väntar på pizza:)

Älskar min andreas överhela mitt hjärta.. Han är världens uderbaraste pojkvän Han är min andra hälft:)


håller på och sluta röka men de går inte så  bra som  de gör för andreas  ha har ju slutat rökat och snusat  så då borde ju jag också kunna ska nya tag  med rökingen nu ..


Ha de bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0