...

Var till gävle i går och var in på citycros tror de stavs så var rätt mycket folk där men de var kul o gå o kolla där:) var in med Emelie ante min älskling och stefan sen när vi kom hem så grillade vi fem med maria och pelle kom också o grillade o drack lite:) Har inte sett min älskling skrattat så mycket han gjorde i går på länge vilket var kul o se. Synd att hans kväll slutade så tvärt när hans mamma behövde åka till sjukhuset med bröstsmärtor usch tycker synd om henne.
Anita du finns i min tankar:) Så andreas kom hem halv nio i morse för han kunde inte ta sig från tierp i natt och första bussen gick inte förens 8 i morse tur att björn var vaken så han kunde gå ditt annars hade någ han frysit bra mycket:/ 


Och min lilla farmor blir de bara värre med nu har hon rymt två gånger från sitt hem som hon bor på nu när inte kan bo hemma längre. Usch ja vill INTE bli så där gamal och dement och virrra runt så där ute.. Hela mitt hjärta värker när man tänker hur fort de går farmor och hennes demens...

Får väl också säga grattis till min kusin anna som fick en liten tjej i torsdags:)


Nej nu ska ja gå och kolla på tv:) ha de bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0