......

Helgen har varit hel mysig med älsklingen:) var hem till mamma o pappa i går och käkade mia o pelle var också där :) min stackars lillesyster emma låg helt utslagen stackarn har fått såna biverkningar av hennes medecin så hon äter typ inget längre:( nej emma hoppas du blir bättre snart:)

i dag har ja o andreas städat hela lägenheten:) sen kom mia o pelle upp o fikade och snackade ett tag:) satt o pratade minnen sen barndomen :) sen kom ja på att ja ahr någ haft min klantighet sen barndomen:) hihi

Älsklingen gjorde mat i dag kött o strips och när vi sitter o äter så få ja för mig att ja ska plocka upp ett strips som andreas har taddat framför sin tallrik o de var ju inte så smart för när ja väl fick tag i de så slog ja ut hela andreas glas med fanta över hans tallrik:) så de rann ner i hans knä ja tror de finns en anledning varför inte andreas vill bjuda ut mig på restuarang:) hahahhaha


var förbi hos roine o maria nu på kvällen och hämtade kaffe:) fick smaka kaka av theo som maria hade bakat jätte goda var dom:) hallongrottor:D hihi

Nej nu ska ja försöka sova:) 

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0