Söndag

sitter här o ugglar har tråkigt som bara den:( är förkyld o har knappt någon ork i kroppen:( så de e tur att de finns folk som tessan, maria,emelie och svärmor som är så snälla och går och handlar åt oss ni är guld värda ja ska ställa upp på er också när ni blir sjuka:) hihi

På tisdag åker min älskling också på cinderella:D hihi han ska få handla hem godis til mig ja som ÄLSKAR godis:)

I morgon ska ja till tessan o dricka kaffe  och äta snickers:) hoppas bara hon äter upp dom i dag:) hihi

I morgon komer även min familj hem:) hihi ja skulle egentligen också ha kommit hem i morgon men ja kunde ju inte åka därför ja var så sjuk:( usch man blir ju deppad att veta att man har sån otur att bli sjuk precis när man ska göra saker:( men men sånt e livet

Älskar min underbara pojkvän andreas englund<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0