Lördag =)

 Vaknade i morse och duschade och kläde på mig sen tog ja och cyklade hem till tessan och åt frukost:) Sen vandrade vi ner till ica och jag tog ut pengar.. 

 Sen bar de av till valbo med mamma och svärmor och cinita..
Först var vi på loppis sen åkte vi till owes sen åkte vi till Ikea:) hittade lite saker som ja köpte  

Var till gävle också och käkade på max och de var riktigt gott.. Tack mamma som bjöd mig
sen sprang vi in på city cross..

Här kommer de lite bilder på vad ja har köpt i dag:)




 Köpte också en sån här lampa till hallen:) så nu ser man i hallen:) och ja kopplade i hop den helt själv Älsklingen hjälpte till och sätta upp dom:)


Nej nu ska ja lägga mig i soffan och kolla på tv:)

Ha de bäst allihopa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0