Måndag

värsta känslig i dag gråter för de minsta lilla efter att ha pratat med andreas så brast de totalt..:( var tvungen och lägga på mitt i samtalet ville inte han skulle höra mig gråta. gick ut och träffade dom bästa och blev på bättre humör.. tur att man har dom som förstår mig bäst.. Vad skulle livet vara utan dom??
Har iaf pratat med älsklingen nu på kvällen så han fick förklara för mig hur de ligger till efter som ja bara fokuserade på en sak när de brast skulle ha lyssnat klart innan ja fick panik.. men men de löser sig..
Ja älskar dig andreas englund så himla mycket så de gör ont i hela mig och se och höra dig så här dålig:( Men ja vet vi klara de här för de vi har det är ÄKTA KÄRLEK!!!!

I morgon blir de badet med dom bästa:)

Nu ska ja försöka sov

Kommentarer
Postat av: Thessan!

Du är stark, ni är starka ihop! ni kommer fixa allt till slut, man får ge det lite tid så ska du se att allt kommer att fixa sig! bara man har den starka kärleken och viljan så går allt!

2010-06-28 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0