Mysdag =)

Vaknade i morse av att älsklingen väckte mig sen vid halv tio gick ja och hämtade lilleman som ja skulle vara barnvakt åt i dag:) så vi började med att ta en promenad till anita och drack lite kaffe och lilleman rev ut nästa allt hon hade i ett skåp.. sen gick vi och handlade sen var de dax  och gå hem och ge lilleman men älsklingen var så snäll och matade lilleman och sövde han:)  

sen efter att lilleman hade sovit satt han och kollade medans casper spelade super mario galaxy han satt och pratade lät nästan som han förklarade för casper hur man gjorde:)  Efter ett tag  blev han rastlös så ja och älsklingen gick in i köket med lilleman och satt oss på golvet så gick han i mellan oss och efter tag så gick han två steg helt själv utan att vi höll i han:) och ja vart jätte glad.. Berättade de sen för mia och hon blev så glad att man nästan såg ut som de kom tårar i från henne:)

Sen var ja och lilleman till lekparken och träffade maria och hennes trollungar theo och ossian:) 

 
De var min och lillemans dag i korthet=)  

Nu är man mätt i magen har ätit fisk,potatismos och kalldillsås:)  

på tisdag kväll åker ja,älsklingen,mamma och pappa till stugan och kommer hem igen på lördag kväll:) ska bli så  skönt och komma i väg några dagar och bara vara=) 

I morgon blir de stan och handla hem lite mat och lite annat:) med mamma,mia,pelle och lilleman:) 

 
Nej nu ska ja och älsklingen kolla på film=)

ANDREAS ENGLUND JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0