utmanad:)

blivit utmanad av tessan

Personfakta:
Namn: Sandra
matilda olofsson
Kön: Kvinna.
Ålder:
 23 år.
Längd: något på 170 cm.
Smeknamn: Älskling,hjärtat,gumman,sassa
Hårfärg: Svart och rött
Ögonfärg: /Blå
Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja
Stått på scen: Nej inte var ja kommer ihåg:)
Varit ihop med någon som varit otrogen: Hoppas inte!
Klättrat på berg: Nej
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Mittemellan
Spets eller satin: Spets.
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Inget!

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Vi är inte ens osams.
Bråkat med en kompis: Nix!

Gillar du att:
Ge kramar: Ja, det är klart :)
Ge massage: Ja
Gå promenader i regnet: Nej

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, sola, bada :) 
Svär du för mycket: ja det tror jag!
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta mjukisbyxer
Vilken låt lyssnar du på just nu: Angel!
Vad är bredvid dig just nu: Rambo
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Sånt tjaffs har jag inte.
Vad var det sista du åt: en smårgås och en kopp kaffe:9
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Andreas.
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: uppehåll de e kväll så:)
Vad gjorde du igår kväll: umgicks med andreas,
Vem pratade du sist med på telefon: Emelie
Vad gör dig glad: Dom jag har runt omkring mej!
Vart skulle du vilja du åka: Bort!
Vill du ha barn: Ja ,
Vad ska dom heta: Inget jag kommer säga,

Jag utmanar Maria och emelie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0